اپلیکیشن سفارش و پرداخت موبایلی استارباکس توسعه می یابد

در انگلستان، کانادا و سایر ایالت های ایالات متحده ;

اپلیکیشن سفارش و پرداخت موبایلی استارباکس، به فروشگاه های 21 ایالت دیگر در مرکز و جنوب ایالات متحده می رود و همچنین در فروشگاه های کانادا و انگلستان نیز گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این اپلیکیشن سفارش و پرداخت موبایلی برای مشتریان خود امکان ارائه سفارش محصولات قهوه فروشی استارباکس  با موبایل را فراهم می کند. نیازی نیست مشتریان برای استفاده از این اپلیکیشن ثبت نام کنند. البته این اپلیکیشن هم اکنون فقط برای کاربران آیفون قابل استفاده است، اما استارباکس قصد دارد نسخه اندرویدی این اپلیکیشن را نیز به زودی معرفی کند.

استارباکس در ابتدا یک نسخه آزمایشی را در اواخر سال 2014، در پورتلند راه اندازی کرد و پس از آن در ماه مارس 2015 به شمال غربی اقیانوس آرام شتافت. این نسخه آزمایشی از سوی مشتریان با استقبال خوبی مواجه شد و این طرح هم اکنون در 3500 موقعیت تجاری در سراسر ایالات متحده (تقریبا نیمی از فروشگاه های استارباکس) در دسترس عموم قرار گرفته است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2015 ، سرویس سفارش و پرداخت موبایلی خود را در همه فروشگاه های خود ارائه کند.

ایالت هایی که در حال حاضر از این اپلیکشن پشتیبانی می کنند عبارتند از: آلاباما، آلاسکا، آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، فلوریدا، جورجیا، آیداهو، کانزاس، لوئیزیانا، می­سی­سی­پی، مونتانا، نبراسکا، نوادا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی و جنوبی، داکوتای شمالی و جنوبی، اوکلاهما، اورگان، تگزاس، یوتا، ویرجینیا، واشنگتن و وایومینگ.

استارباکس قصد دارد آزمایش سراسری این اپلیکشن را نیز در سال 2015 انجام دهد. تعهد استارباکس به ارتقاء تجربه مشتریان خود و اهتمام این شرکت به سهولت در استفاده مشتریان و شرکای خود، سرعت ارائه سرویس و تراکنش های آن را به خوبی افزایش خواهد داد. با امکان سفارش و پرداخت موبایلی، مشتریان می توانند سفارش های خود را قبل از این که به فروشگاه برسند ارسال کنند و به محض رسیدن به قهوه فروشی سفارش خود را بردارند. رابط کاربری این اپلیکیشن، موقعیت جغرافیایی فروشگاه ها را نیز براساس GPSگوشی کاربران نشان می دهد. فرایند سفارش موبایلی فقط شامل انتخاب از منوی قهوه فروشی و ذخیره علاقه مندی ها می شود. سپس مشتریان با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای، هزینه آن را نیز پرداخت می کنند. فروشگاه مورد نظر کاربر، از سفارش مشتری آگاه می شود و آن را آماده می کند.

در سال 2010، اپلیکیشن کیف پول موبایلی این شرکت راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 16 میلیون کاربر فعال دارد که در حدود 8 میلیون نفر از آن ها پرداخت های درون برنامه ای انجام داده اند. این یعنی در حدود 19 درصد از کلیه تراکنش های ایالات متحده به صورت موبایلی انجام گرفته اند. پس از راه اندازی این اپ موبایلی در آلمان و فرانسه، شرکت استارباکس قصد دارد اجرای این اپلیکیشن را در انگلستان و کانادا نیز آزمایش کند./شاپرک

منبع : http://www.thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54