ترکیب اصلی استقلال را شناخته‌ام

پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز دوشنبه تیمش برابر پیکان که در دیداری تدارکاتی رقم خورد ضمن بیان این مطلب افزود: در هر صورت بازی تدارکاتی برای شناخت بهتر تیم است. بازیکنان ما بعد از دوره بدنسازی افت شدیدی داشتند. سعی کردم در این بازی همه آنها را امتحان کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز دوشنبه تیمش برابر پیکان که در دیداری تدارکاتی رقم خورد ضمن بیان این مطلب افزود: در هر صورت بازی تدارکاتی برای شناخت بهتر تیم است. بازیکنان ما بعد از دوره بدنسازی افت شدیدی داشتند. سعی کردم در این بازی همه آنها را امتحان کنم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه مهم نیست و بهتر شدن ضعیت بازیکنان هدف ماست ادامه داد: ترکیب تیم را شناخته ام را سعی می کنم با بازی دادن به بازیکنان شرایط بهتری را برای استقلال ایجاد کنم. این هفته یک بازی تدارکاتی برگزار می کنیم تا بیشتر روی بدنهای بازیکنان کار کنیم.

مظلومی اضافه کرد: بازیکنان در شرایط مسابقه سنگین و کند هستند. بدنهایشان گرفته است. باید کاری کنیم که هم شاداب شده و هم برنامه های تاکتیکی را در زمین پیاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با رد این موضوع که گفته است بازیکن برزیلی استقلال باید تست فنی بدهد گفت: این بازیکن در تست پزشکی موفق بود و به تیم اضافه شد. همچنین مهاجم کروات که آقای گل آلبانی است روز پنجشنبه در اروپا بازی دارد و روز شنبه به تیم اضافه می شود.

وی در خصوص اعلام نشدن رای کمیته استیناف و بلاتکلیفی پیکان و راه آهن گفت: در هر صورت باید این رای اعلام شود تا پیکان از بلاتکلیفی خارج شود.

سرمبی تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: هنوزز بازیکنان به شرایط مطلوب نرسیده اند و سه هفته نیاز است تا آنها را به وضعیت ایده ال برسانیم. قطعا در اردوها و تمرینات برنامه های ویژه ای را در نظر می گیریم تا با شرایط بهتری در لیگ شرکت کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: البته استقلال در کوران مسابقات به شرایط مطلوب خواهد رسید اما الان صدرصد آماده نیستیم.

مظلومی در پایان گفت: هیچ تیمی در دنیا لیگ را با آمادگی صدرصد آغاز نمی کند. برای استقلال هم همین شرایط وجود دارد. ضمن اینکه همه بازیها سخت است و باید تلاش زیادی داشته باشیم.

منبع:مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2