بابک دربیکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

با تودیع مالکی

مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط‌عمومی بانک پارسیان با حضور دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم از خدمات دکتر مجتبی مالکی، رییس پیشین روابط عمومی بانک پارسیان قدردانی و دکتر بابک دربیکی به عنوان رییس جدید این مدیریت معرفی شد.

دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره در این مراسم، ضمن معرفی دکتر دربیکی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و برشمردن ویژگی‌های مثبت وی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی درجمع روابط عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو  ایجاد  و  منشا آثار مفیدی در روابط عمومی شود.

 دربیکی نیز با اظهار خرسندی از حضورش در بانک پارسیان گفت: امید است بتوانیم با راهنمایی‌های مدیران ارشد، فضا را برای حضور پرقدرت بانک و تعامل هر چه بیشتر و پاسخگویی موثرتر به ذی نفعان فراهم کنیم.

  آخرین مسئولیت دکتر بابک دربیکی در سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

 وی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، عضو هیات علمی دانشگاه و صاحب تالیفات و مقالات متعددی در حوزه رسانه، سیاست و روابط عمومی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −  94  =