رتبه بانک توسعه صادرات در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان

نشریه The Banker اعلام کرد:

نشریه بنکر در نسخه ماه جولای 2015 اعلام کرد: بانک توسعه صادرات ایران بر اساس سرمایه دسته یک به استناد صورتهای مالی حسابرسی شده منتهی به 20/3/2014، رتبه 516 را در بین 1000 بانک برتر جهان به خود اختصاص داده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نشریه بنکر در نسخه ماه جولای 2015 اعلام کرد: بانک توسعه صادرات ایران بر اساس سرمایه دسته یک به استناد صورتهای مالی حسابرسی شده منتهی به 20/3/2014، رتبه 516 را در بین 1000 بانک برتر جهان به خود اختصاص داده‌ است.

 بر اساس شاخص سرمايه دسته اول، بانكهاي بين‌المللي ICBC و China Construction Bank از كشور چين و JPMorgan Chase & Co  از آمريكا به ترتيب حائز رتبه اول تا سوم در بين 1000 بانك برتر جهان بر اساس ارزيابي منتشره توسط The Banker در سال 2015 مي‌باشند.
 
جايگاه بانك بر اساس سرمايه دسته اول در بين بانكهاي داخل كشور اكنون رتبه 4 است و و بانك پارسيان، بانك كشاورزي، بانك اقتصاد نوين، بانك سينا و بانك كارآفرين بعد از بانك توسعه صادرات ايران به ترتيب در جايگاه پنجم تا نهم قرار دارند.

براساس اين گزارش، رتبه هاي اول تا سوم به ترتيب به بانك صادرات ايران، بانك پاسارگاد و بانك مسكن تعلق دارد.

نشريه بنكر( The Banker ) يكي از معتبرترين مطبوعات تخصصي بين‌المللي است كه توسط موسسه فاينانشال تايمز انگلستان انتشار مي يابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  6