فراخوان پذیرش شرکت‌های توسعه‌ای در پارک فناوری دانشگاه تهران منتشر شد

فراخوان پذیرش شرکت‌های توسعه‌ای در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور افزایش هم‌افزایی علمی و ارتقای فناوری منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این فراخوان مربوط به پذیرش تعداد محدودی از شرکت‌های توسعه‌ای در حوزه‌های هوا فضا، مکانیک، اپتیک، الکترونیک و مکاترونیک، علوم و فناوری ساختمان و عمران، فناوری نانو و مواد پیشرفته، زیست فناوری و مهندسی پزشکی، انرژی و محیط زیست، صنایع غذایی و دارویی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، فناوری اطلاعات، علوم ارتباطات و کنترل، علوم زمین و صنایع نفت، علوم انسانی و فناوری‌های نرم است.

شرکت‌های متقاضی استقرار می‌توانند از طریق این لینک فایل‌های مورد نیاز را دریافت کرده و با مطالعه راهنمای پذیرش، پس از تکمیل دقیق، بهمراه سایر مدارک و مستندات مورد نیاز، از طریق وبگاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ارسال کنند.

بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، آخرین مهلت بابت ثبت نام و ارسال مدارک تا پایان روز سه شنبه، 31 شهریور ماه امسال است و به درخواستهای ارسالی پس از زمان مذکور، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

حداقل شرایط مورد نیاز جهت پذیرش بعنوان شرکت توسعه‌ای در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شامل «سابقه سه ساله فعالیت شرکت و ارائه حداقل سه اظهارنامه مالیاتی (در صورت تغییر عنوان شرکت، سوابق شرکت قبلی که حداقل 50 درصد سهامداران مشترک باشند)»، «داشتن حداقل هشت میلیارد ریال گردش مالی (مجموع کل درآمد و کل هزینه) مطابق اظهارنامه مالیاتی در سه سال اخیر (مجموعاً)»، «ارائه حداقل 30 لیست ماهانه بیمه طی مدت سه سال اخیر»، «ارائه دهنده محصولات و خدمات در سطوح فناوری متوسط به بالا (منظور محصولات و خدماتی است که از فرایندهای تحقیق و توسعه و یا مهندسی معکوس تولید شده باشند)» است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://stp.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −  72  =