تمرکز داده پردازی بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه

مديرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد:

مديرعامل بانک رفاه کارگران در بازید از شرکت داده پردازي بر لزوم فعال سازي تمامي ظرفيتها و توسعه حجم همکاري ها این شرکت جهت ارائه خدمات مطلوب و حداکثري به بانک رفاه تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومي شرکت داده پردازي ايران عصر روز يکشنبه هفته جاری  دکتر صدقي مديرعامل بانک رفاه کارگران  در بازدید از  شرکت داده پردازي ايران که  با حضور مدير عامل و هيات مديره این شرکت انجام شد بر لزوم فعال سازي تمامي ظرفيتها و توسعه حجم همکاري ها دو جانبه جهت ارائه خدمات مطلوب و حداکثري به بانک رفاه تاکيد کرد.

 وی ضمن اعلام  آمادگي بانک رفاه جهت برونسپاري خدمات حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات به شرکت داده پردازي  به همراه  رياست هيات مديره و مديريت عامل ومديران ارشد شرکت از مرکز داده هاي شرکت داده پردازي ايران  و آخرين فن آوري هاي موجود این شرکت بازدید کرد.

دکتر صدقي در بخش دیگری از بازدید خود ، از تمامي بخش هاي  از شرکت داده پردازی منجمله اداره کل مالي و اداري، امور بازرگاني، اداره کل عمليات ، اداره کل شبکه هاي ارتباطي، اداره کل سيستم هاي راهبردي، اداره کل پشتيباني مهندسي مشتريان این شرکت دیدن کرد و با به سوالات  مديران و کارکنان هر یک از بخش ها  پاسخ  گفت  ودرباره  فعاليت هاي حوزه کاري آنان توضيحاتي ارائه کرد.

بنابراین گزارش بانک رفاه با در اختیار داشتن بيش از 39 در صد از سهام شرکت داده پردازي ايران به  عنوان سهامدار عمده شرکت به شمار می رود و در عين حال بانک مذکور يکي از مشتريان ديرينه شرکت داده پردازي محسوب می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  9