موضوعات جلسه آتی تولیدکنندگان چرم با وزیر

رئیس انجمن صنایع چرم موضوعات جلسه هفته آینده تولیدکنندگان چرم کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.

علی حسن‌زاده دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،‌ با بیان اینکه صنعت چرم نیازمند تزریق مالی برای خرید ماشین آلات جدید و ارتقای تولید است، گفت: در این باره تلاش‌ می‌کنیم تا بتوانیم از برخی منابع، نقدینگی لازم را برای بهبود وضعیت صنعت چرم کشور به دست آوریم.

وی با اشاره به جلسه هفته آتی تولیدکنندگان صنعت چرم با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: این جلسه درباره موضوعات مختلفی خواهد بود که مهم‌ترین آن بحث تامین نقدینگی و تزریق سرمایه به کارخانجات چرم است.

رئیس انجمن صنایع چرم ادامه داد: موضوع دیگر بحث صندوق عوارض صادراتی است که در حال حاضر در مورد سالامبور دریافت می‌شود و ما تقاضا داریم این صندوق مجددا به بخش صنعت برگردد.

حسن‌زاده دلیر همچنین با اشاره به مشکلات واحدهای تولید کننده چرم در شهرک‌های صنعتی گفت: برخی از واحدهای تولیدی با مشکل تصفیه‌خانه مواجه هستند که این موضوع در جلسه هفته آینده مطرح خواهد شد.

وی درباره وضعیت تولید کنندگان شهرک صنعتی چرم شهر ورامین اظهار کرد: تقریبا 90 درصد از این واحدهای تولید پیش تصفیه‌های خود را فعال کرده‌اند و مابقی در حال انجام کارهای آن هستند که راه اندازی این پیش تصفیه‌ها به افزایش بازدهی تصفیه‌ خانه اصلی شهرک صنعتی کمک خواهد کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −  42  =