انتقال آب از بهشت‌آباد به یزد قطعی است

وزیر نیرو تاکید کرد:

وزیر نیرو با تاکید بر مدیریت مصرف صحیح آب در استان یزد، از مدیران خواست اجازه برداشت‌های غیرقانونی از سفره‌های زیرزمینی و منابع حیاتی آب را به سودجویان ندهند.

به گزارش ایسنا در یزد، حمید چیت‌چیان در جمع مدیران صنعت آب و برق این استان گفت: انتقال خط دوم آب به استان یزد قطعی است و با تکمیل این پروژه بحران آب در این استان تا حدی حل خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیریت منابع آب در استان یزد حیاتی است و شرط اساسی برای تعادل بخشی در حوزه آب، مدیریت ویژه آب در بخش کشاورزی است.
چیت‌چیان ضمن تشکر از پیگیری‌های استاندار یزد، معاونین استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های مستمر مسئولین استان پروژه انتقال خط دوم آب از بهشت آباد به استان یزد با سرعت فراوان ادامه یابد تا با انتقال آب به این استان شاهد افزایش کیفیت آب آشامیدنی برای مردم یزد باشیم.
استاندار یزد نیز در این نشست با بیان اینکه مسئله آب برای مردم استان یزد بسیار مهم و حیاتی است، از توجه ویژه وزیر نیرو و همکاران وی در وزارت نیرو برای اجرایی و تکمیل شدن پروژه خط دوم انتقال آب به استان قدردانی کرد.
سیدمحمد میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن مشکل آب آشامیدنی مردم استان‌های اصفهان، کرمان و یزد رفع شود.
در پایان این نشست مدیران صنعت آب و برق استان به ارائه گزارشی از وضعیت آب و برق استان یزد پرداختند و ظرفیت‌ها و چالش‌های استان را مطرح کردند.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =