توسعه همکاری‌های مشترک آفریقای جنوبی با پژوهشگاه صنعت نفت

معاون مدیر کل نفت و فرآورده‌های نفتی آفریقای جنوبی خواستارشد

معاون مدیر کل نفت و فرآورده‌های نفتی کشور آفریقای جنوبی ضمن بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت و ملاقات با مدیران این مرکز در خصوص توسعه همکاری‌های بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، تسیلیسو ماکوبلا، معاون مدیر کل نفت و فرآورده‌های نفتی آفریقای جنوبی با بیان این‌که از بدو ورود به جمهوری اسلامی ایران شاهد دستاوردها و توانایی‌های بسیاری بوده است، اظهار کرد: امروز توانستیم بسیاری از فناوری‌های کشور ایران را از نزدیک مشاهده کنیم که به جرات می‌توان گفت که این دستاوردها از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به بازدید از دستاوردهای مختلف این مرکز و تمرکز بر چندین طرح پژوهشی پژوهشگاه امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم همکاری‌های بیشتری را با این مرکز برقرار کنیم.

معاون مدیر کل نفت و فرآورده‌های نفتی آفریقای جنوبی با اشاره به بالا بودن امکانات و تجهیزات پژوهشگاه صنعت نفت تصریح کرد: تمامی امکانات در نظر گرفته شده در این مجموعه علمی بسیار جذاب و عالی به نظر می‌رسد و مهم‌ترین فناوری که در این مرکز برای ما حائز اهمیت است، فناوری تبدیل گاز به مایع یا همان جی تی ال است.

ماکوبلا تصریح کرد: امیدواریم به زودی متخصصین آفریقای جنوبی برای بازدید از این فناوری به ایران سفر کرده و از این رو بتوانیم برای همکاری‌های بهتر با پژوهشگاه تصمیم گیری کنیم.

وی در پایان در خصوص هدف از بازدید از دستاوردهای نفتی ایران گفت: هدف اصلی از سفر به جمهموری اسلامی ایران توسعه همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های نفت و انرژی است و پژوهشگاه یکی از مراکزی است که در آینده تصمیم به همکاری با آن را داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  74