ایجاد انگیزه و پویایی در مطالعات علمی اساتید برجسته فیزیک

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: دستیابی به شیوه‎های نوین علمی در فیزیک ره‎آورد کنفرانس است.

دکتر کریمی‎فر در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با بیان اینکه شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک کشور به میزبانی آموزش و پرورش لرستان از 9 تا 11 شهریور در حال برگزاری است، اظهار کرد: این کنفرانس با حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش، اساتید برجسته کشوری، نخبگان، فرهیختگان، دبیران فیزیک نخبه از سراسر کشور و مسئولین استانی در سالن دکتر شهریاری دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 550 نفر مدعو در دبیرخانه این کنفرانس پذیرش شدند، افزود: در روز دوم برگزاری کنفرانس 500 نفر در 20 کارگاه تخصصی شرکت کردند.

کریمی‎فر اضافه کرد: همچنین کارگاه تخصصی نورشناسی ویژه دانش‎آموزان برگزار شد و رصد فلکه نجوم‎شناسی نیز مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: همچنین ارتباط زنده از طریق ویدئوکنفرانس با اساتید برجسته اتحادیه اروپا یا پژوهشکده سرن برقرار خواهد شد.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاحیه 44 مقاله علمی در قالب سخنرانی و 144 پوستر نمایش داده خواهد شد.

کریمی‎فر مهمترین ره‎آورد این کنفرانس را دستیابی به شیوه‎های نوین علمی در علم فیزیک برشمرد و گفت: آشنایی با جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی دنیا و ارائه در این کنفرانس منجر به ایجاد انگیزه و پویایی در مطالعات علمی اساتید برجسته فیزیک خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: همچنین بستری مناسب جهت تحقیقات علمی مشترک در لرستان و انتقال دانش و تجربیات برتر از دیگر دستاوردهای این کنفرانس خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −  78  =