برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها برای برطرف کردن انتظارات جامعه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: دانشگاه‌ها پس از مطالعه و شناسایی انتظارات کنونی جامعه در جهت برطرف کردن نیازهای آن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری در چهارمین اجلاسیه یک روزه روسای دانشگاه‌های بزرگ و برتر کشور در رامسر افزود: برای دستیابی به این مهم تعامل بین دانشگاه ها، فارغ التحصیلان و جامعه باید بیشتر شود.

وی گفت: استادان دانشگاه ها و شرکت های تجاری با تعامل بیشتر می توانند پس از شناسایی نیازهای امروز جامعه با ارائه فکرهای نو به سمت تولیدات کیفی محصولات گام بردارند.

به گفته ستاری، بحث فناوری در دانشگاه ها بسیار مهم است و برای توسعه و پیشرفت کشور باید به سمت تولیدات و فناوری جدید و روز دنیا حرکت کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دانشگاههای بزرگ کشور را الگوی سایر دانشگاه ها دانست و گفت: دانشگاه های سراسر کشور می توانند از ظرفیت بالای دانشگاه های بزرگ و برتر کشور در جهت توسعه و پیشرفت علمی استفاده کنند.

در این اجلاسیه روسای دانشگاه های چون خواجه نصیرطوسی ، تربیت مدرس ، تبریز، شیراز ، صنعتی اصفهان ، امیرکبیر، تهران، علم و صنعت، فردوسی مشهد ، شهید بهشتی تهران ، صنعتی شریف و علامه طباطبایی حضور داشتند.

گفتنی است، این اجلاسیه یک روزه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری مسوولان و فرمانداری در رامسر برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄  11  =