بانک‌ها، بانکداری کنند نه بنگاه داری

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: اگراز سرمایه گذار واقعی حمایت صورت گیرد و همه به صورت قانونی و اسلامی کار خود را انجام دهند بیشترمشکلات اقتصادی دولت و مردم حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی، در دیدار با مدیران بانک‌های استان، با اشاره به اینکه بانکداری بدون ربا درسال1362به تصویب رسید، گفت: اصل بانکداری از کشورهای اروپایی تقلید شده است.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات اقتصادی باید ساختار بانکداری طبق فرهنگ و قانون جمهوری اسلامی تصحیح شود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بانکداری اسلامی ایراد‌هایی دارد، افزود: برای اصلاح بانکداری باید مجلس با همکاری مردم و دولت یک روند تکاملی را انجام دهند.
عبادی با بیان اینکه بانک‌ها بانکداری کنند نه بنگاه داری، تصریح کرد: کار سیستم بانکی، حمایت از سرمایه‌گذار واقعی است و اگر از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت صورت گیرد بیشتر مشکلات اقتصادی دولت و مردم حل می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه با سود بانکی بالا رونق تولید کار سختی است، تاکید کرد: تولیدگر و صنعت‌گری که با این سود بالا فعالیت ‌کند دچار مشکلاتی از جمله مالیات و مشکلات اداری می‌شود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در چند ماه گذشته مشکلات شدیدی برای بانک‌ها و موسسات به وجود آمده است، از مدیران تمام بانک‌های استان به عنوان حامی اصلی تولید و اقتصاد کشور، خواست از تولید کننده واقعی که نمی‌تواند اقساط خود را پرداخت کند حمایت کنند و به آنها فرصت دهند تا با برنامه‌ریزی مشکلات خود را حل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄    =  2