واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از طرح‌های نو و کاربردی حمایت می‌کند

عباسپور:

همایش دستاوردهای مهندسی ورزش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه جدیدترین دستاوردها با حضور مسئولان دانشگاه، استادان، دانشجویان و خانواده‌های آنها در این واحد برگزار شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، در این مراسم دانشجویان از پروژه‌های دانشجویی خود و با حضور استادان راهنما به صورت جداگانه دفاع کردند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طراحی و ساخت دستگاه تست ضریب اصطکاک توپ، طراحی و ساخت دستگاه تست استاندارد اصطکاک کف پوش، دستگاه تمرین چربی سوزی و تقویت عضلات میانی، کف پوش هوشمند ورزشی، دستگاه تست استاندارد برگشت پذیری توپ و … اشاره کرد.

دکتر علی عباسپور، رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش با بیان اینکه پروژه‌هایی که امروز ارائه و از آنها دفاع شد از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند، گفت: جای خرسندی است که دانشجویان این واحد حتی در مقاطع کارشناسی از ظرفیت علمی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات در راستای راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان افزود: به منظور نیل به این هدف و کاربردی کردن طرح‌ها، واحد علوم و تحقیقات با راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان به دنبال حمایت هرچه بیشتر از طرح‌ها و پروژه‌های دانشجویان و استادان است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه من به همه دانشجویان همکاری و مشارکت در شرکت‌های دانش بنیان است، زیرا علاوه بر اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌هایشان می‌توانند به عنوان یکی از سهامداران این شرکتها کسب درآمد نیز داشته و به راحتی به امور تحقیقاتی و پژوهشی خود بپردازند.

دکتر رضا سارنگ، مدیرگروه مهندسی ورزش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: برای اولین بار در کشور، کارشناسی ارشد مهندسی ورزش در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی خواهد شد و از مهرماه 1394 در این رشته دانشجو پذیرش می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =