لزوم تسریع در بهره‎گیری از ایده و توان نخبگان برای حل مشکلات استان

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: هرچه سریع‌تر از ایده و توان فکری نخبگان در عرصه‎های اجرایی، اقتصادی و علمی برای حل مشکلات و معضلات استان بهره گرفته شود.

دکتر مجتبی بنیادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، بنیاد نخبگان را خانه دوم نخبگان و مخترعان استان دانست و افزود: بنیاد نخبگان به دنبال بهره‎گیری از نظرات، ایده‎ها و توان فکری نخبگان استان در راستای پیشبرد برنامه‎های فرهنگی و علمی است.

وی جسارت، شجاعت و خطرپذیری را سه شاخصه نخبه و مخترع عنوان کرد و گفت: لازمه موفقیت و کارآفرین بودن فرد نخبه و مخترع پشتکار و سماجت است بر همین اساس نباید در ابتدای راه ناامید شود.

بنیادیان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم فرهنگ سازی استفاده از توان نخبگان در عرصه‎های اجرایی، اقتصادی و علمی باید این امر هرچه سریع‌تر صورت گرفته و از ایده و توان فکری آنان برای حل مشکلات و معضلات استان بهره گرفت.

وی با اشاره به اجرای موفقیت‌‏آمیز طرح شهاب در استان، تصریح کرد: با فعال‎سازی پژوهش‌سراهای استان دانش‎آموزان دارای استعداد برتر می‎توانند مهارت‎های علمی و عملی خود را بالا ببرند و به موفقیت‎های بیشتری دست پیدا کنند.

بنیادیان اظهار امیدواری کرد با جهت‌‏گیری‌هایی که نظام در استفاده از نخبگان برای اداره امور کشور در نظر گرفته است، افق‎های روشنی در پیش روی کشور است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  40