انشعاب آب و برق ۱۳۰ هزار مسکن مهر کشور نصب می‎شود

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر:

معاون وزیر نیرو گفت: در لرستان 20 هزار واحد مسکن مهر غیرخودمالک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در لرستان، محمدرضا امیرکمالی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در لرستان بالغ بر 20 هزار واحد مسکن مهر غیرخودمالک وجود دارد که حدود 8 هزار واحد آنها دارای انشعابات آب، برق و فاضلاب هستند.

وی اضافه کرد: مابقی این واحدها آماده نصب انشعاب هستند اما به علت کمبود منابع مالی برای تهیه تاسیسات موردنیاز آن راکد باقی مانده‎اند.

امیرکمالی ادامه داد: با تصمیماتی که در جلسه شورای مسکن لرستان گرفته شد قرار است منابع مالی موردنیاز از محل منابع عمومی و داخلی شرکت‎های خدماتی تامین شود تا مردم استان بتوانند مسکن‎های خود را به طور کامل تحویل بگیرند.

نماینده تام‎الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر افزود: در سایر استان‎ها نیز وضعیت به همین صورت است اما تصمیماتی که در این استان گرفتیم به صورت ویژه بوده است.

وی تصریح کرد: با مساعدت وزارت نیرو و پیگیری‎های اداره کل راه و شهرسازی لرستان امید می‎رود این پروژه‎ها با سرعت بالایی تکمیل شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: آمادگی داریم امسال در کل کشور انشعاب آب، برق و فاضلاب 130 هزار واحد را نصب کنیم که این کار با هماهنگی تنگاتنگی که بین وزارت راه و شهرسازی و نیرو وجود دارد انجام خواهد شد.

امیرکمالی با اشاره به تعداد مسکن مهر کشور گفت: در کل یک میلیون و 200 هزار مسکن مهر در کشور وجود دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  50  =  60