انتقاد رییس اتاق تعاون از عملکرد سازمان مالیاتی

رییس اتاق تعاون با انتقاد از عملکرد سازمان امور مالیاتی نسبت بخش تعاون عنوان کرد: با توجه به شرایطی که اتاق تعاون با آن روبه‌رو است سازمان امور مالیاتی با وصول برخی از مالیات‌ها باعث تعطیلی و اضمحلال بعضی از واحد‌های تعاونی شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبداللهی در نشست مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون که به منظور تبیین برنامه‌های دبیرخانه مشترک این سه اتاق برگزار شد، عنوان کرد: در شرایط فعلی بخش غیردولتی اقتصاد کشور مطمئنا رسالت مهم‌تری را بر عهده دارد. بخش اقتصادی غیردولتی در این دوران باید محور کار قرار بگیرد و در این راستا سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون این وظیفه و این رسالت مهم را احساس کردند تا با تاسیس این دبیرخانه اهداف خود را دنبال کنند.

وی افزود: یکی از اهداف این دبیرخانه حضور در کمیسیون‌های برنامه ششم است تا بتواند از این طریق اهداف بخش خصوصی را دنبال کند، مطمئنا هر یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت‌هایی هستند و ما امیدواریم سرعت انتقال اقتصاد از بخش دولتی به بخش خصوصی بیشتر شود.

رییس اتاق تعاون عنوان کرد: با وجود این‌که امسال آخرین سال اجرای برنامه پنجم است و همه واگذاری‌ها باید تا پایان برنامه ششم صورت می‌گرفته است، اما شاهد هستیم که در مجموع کارنامه واگذاری‌ها به بخش غیردولتی غیرقابل قبول است، چرا که امروز این واگذاری‌ها با مشکلاتی از جمله مسائل حقوقی مواجه است.

عبداللهی همچنین معتقد است: با توجه به شرایطی که اتاق تعاون با آن روبه‌رو است سازمان امور مالیاتی با وصول برخی از مالیات‌ها باعث تعطیلی بعضی از واحد‌های تعاونی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40