ارتقای کیفیت فعالیت‌های پژوهشی نیازمند محیطی آرام است

رئیس پژوهشگاه مواد وانرژی در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی:

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه گفت: ارتقای کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در کشور نیازمند داشتن محیط آرام برای انجام بهتر این فعالیت‌ها است.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، مراسم افتتاحیه خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با حضور معاونت اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز و جمعی از خیرین حامی پژوهشگاه برگزار شد.

دکتر هادوی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: مراکز پژوهشی برای ایفای وظیفه پژوهشی که بر عهده آنها گذاشته شده، نیازمند داشتن محیط آرام برای همه پژوهشگران خود هستند و همواره بخشی از پژوهشگران را دانشجویان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: این امر در مورد پژوهشگاه مواد و انرژی نیز صادق است و در راستای افزایش امکانات رفاهی دانشجویان این پژوهشگاه، خوابگاه دانشجویی با همکاری دستگاه‌های ذیربط و خیران احداث شد.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی تصریح کرد: احداث این خوابگاه باعث شده که دغدغه دانشجویان این پژوهشگاه در مورد اسکان از بین برود که در نتیجه این امر، آنها با آرامش بیشتری به فعالیت خواهند پرداخت.

هادوی گفت: وجود خوابگاه در مراکز پژوهشی، تضمین‌کننده آرامش در محیط پژوهش است و یک ضرورت محسوب می‌شود که پژوهشگاه مواد و انرژی به این ضرورت توجه ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: به این نتیجه رسیدیم که برای احداث خوابگاه دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژی باید از حمایت‌های خیرین بهره‌مند شویم که این امر دنبال شد و خیرین نقش مهمی در احداث این خوابگاه ایفا کرده‌اند.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در ادامه سخنان خود از افزایش جلب حمایت‌های خیّرین برای تامین سایر نیازهای این پژوهشگاه به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: افزایش جلب حمایت آنها با توجه به نیازهای پژوهشگاه با جدیت دنبال می‌شود.

وی ضمن قدردانی از استادان و کارکنان پژوهشگاه مواد و انرژی بخاطر حمایت‌هایی که در راستای احداث خوابگاه دانشجویی این پژوهشگاه داشته‌اند، اظهار کرد: وجود چنین خوابگاه‌هایی در نهایت به پیشرفت علمی کشور کمک می‌کند.

هادوی همچنین از همکاری‌های دستگاه‌های ذیربط از جمله استانداری البرز و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای احداث خوابگاه یادشده تقدیر کرد و افزود: همه کسانی که در این پژوهشگاه فعالیت می‌کنند، عضو یک خانواده هستند و باید در راستای افزایش رفاه و آرامش برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشیِ آنها گام برداریم.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: لازم است همه شرایط مورد نیاز برای پیشرو بودن این پژوهشگاه در خصوص همه محورهایی که برای فعالیت آن تعیین شده، به بهترین نحو فراهم شود و در تبدیل دانش به ثروت نیز همواره بسیار موفق عمل کنیم.

وی همچنین بر ضرورت مرجع بودن این پژوهشگاه در حوزه مواد و انرژی در سطح کشور تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا لازم است همواره از همکاری بهترین پژوهشگران بهره‌مند باشیم و امکانات رفاهی مورد نیاز آنها را نیز فراهم کنیم.

هادوی تصریح کرد: پژوهشگاه مواد و انرژی تولید علم به فناوری و ثروت را با جدیت دنبال می‌کند و شرکت‌های دانش‌بنیان مربوطه نقش بسیار مهمی در خصوص این امر ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄    =  14