انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه مواد وانرژی و انجمن علمی پریودنتولوژی ایران

تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه مواد وانرژی و انجمن علمی پریودنتولوژی ایران با هدف گسترش ارتباط و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و توسعه‌ای پژوهشگاه مواد و انرژی به امضای سید محمدمهدی هادوی، رئیس این پژوهشگاه و دکتر بهزاد هوشمند، رئیس هیات مدیره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران رسید.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، موضوع این تفاهم‌نامه تبیین اصول اساسی مورد تفاهم برای بسترسازی جهت ایجاد و گسترش همکاری میان پژوهشگاه و انجمن در زمینه انتقال و توسعه دانش مرتبط با مواد دندانی، تجهیزات دندانپزشکی و فناوری‌های مرتبط است.

همکاری و مشارکت برای شناسایی و معرفی فناوری‌های نوین و تعامل در راستای شناسایی، هدایت و مشارکت در خصوص طرح‌ها و ایده‌های فناورانه و تولیدی، همکاری و مشارکت در زمینه انتقال و تدوین دانش فنی و امکان‌سنجی طرح‌های مرتبط با هدف تجاری‌سازی و همچنین اجرای پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های مشترک تحقیقاتی، بخشی از زمینه‌های همکاری قید شده در این تفاهم‌نامه است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی مشترک، ارائه خدمات آموزشی، فراهم آوردن امکان استفاده محققان، استادان و دانشجویان از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی طرفین و انجام پروژه‌های ارسالی از سوی مراجع ذی صلاح برای طرفین به منظور تائید استانداردها و فناوری‌های مرتبط از دیگر موارد همکاری در این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش، مدت اعتبار این تفاهم‌نامه که در دو نسخه و 6 ماده تنظیم شده است، به مدت سه سال است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  54