کارگاه آموزشی «الزامات و فرایندهای دانش‌بنیان شدن»

در پارک فناوری پردیس برگزار شد

کارگاه آموزشی «الزامات و فرایندهای دانش‌بنیان شدن» با حضور واحدهای فناور مرکز رشد فناوری نخبگان و جمعی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در سالن کنفرانس سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به‌ گزارش سرویس علمی ایسنا، در این کارگاه آموزشی که 20 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای فناوری در آن شرکت کرده بودند، موضوعاتی از قبیل نحوه ثبت‌نام متقاضیان بهره‌مندی از قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فرایندهای ارزیابی، ضوابط پیش‌نیاز و مزایای این قانون و نیز انواع شرکت‌های مشمول قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس عسگری، سرپرست مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس در این کارگاه آموزشی، با اشاره به اهمیت آشنایی واحدهای فناوری مرکز رشد با فرایندهای اخذ عنوان دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، به معرفی برنامه‌های آموزشی این مرکز پرداخت و تعامل نزدیک‌تر این واحدها در تعیین نیازمندی‌های آموزشی اعضای مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس را خواستار شد.

وی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط دوسویه میان این مرکز با شرکت‌ها و واحدهای فناوری پارک گفت: ساز و کارهای مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری‌ پارک در رفع موانع احتمالی فرایندهای تجاری‌سازی طرح‌ها در دسترس واحدهای فناوری مرکز رشد و همه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس قرار داده شده است و ما در این خصوص آماده تعامل و همکاری هستیم.

سرپرست مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری در پایان به تشریح روندهای تدوین شده در پارک فناوری پردیس برای ارائه طرح‌های واحدهای فناوری و شرکت‌های عضو به سرمایه‌گذاران متقاضی پرداخت و ایجاد چنین فرصت‌هایی را تلاشی برای حمایت از توسعه طرح‌ها و موفقیت فناوران در تجاری‌سازی دستاوردهای حوزه‌های مختلف فناوری پارک دانست.

بر اساس این گزارش، بخشی از خدمات ارائه شده در مرکز تجاری‌سازی و خدمات فناوری پارک فناوری پردیس، به تامین نیازمندی‌های آموزشی شرکت‌های عضو از طریق برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌ها و رویدادهای آموزشی ملی و بین‌المللی اختصاص دارد.

از ابتدای امسال‌ تاکنون، بیش از چهار کارگاه و رویداد آموزشی توسط این مرکز برگزار شده و تا پایان سال، برگزاری حداقل یک کارگاه آموزشی در هر ماه برای شرکت‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  56