نخستین کارگاه «مدیریت پارک‌های فناوری و تجاری‌سازی»

در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

نخستین کارگاه آموزشی «مدیریت پارک‌های فناوری و تجاری‌سازی» با همکاری سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) به میزبانی پارک فناوری پردیس دوازدهم تا چهاردهم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، نخستین کارگاه آموزشی «مدیریت پارک‌های فناوری و تجاری سازی» با حضور کشورهای ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان و به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

این کارگاه با هدف ارائه آخرین شیوه‌های مدیریتی پارک‌های فناوری و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در میان کشورهای عضو اکو به منظور بخشیدن جایگاهی نوین در سطح مدیران عالی رتبه و میانی پارک‌های علم وفناوری و بررسی مشکلات، راهکارها، نمایش نمونه‌های موفق در زمینه مدیریت پارک‌های فناوری، تشریح مدل‌های نوین مدیریتی مطرح در جهان و آشنایی با مدل‌های مدیریتی منطقه‌ای، با شرکت بیش از بیست نفر از نمایندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سازمان اکو برای بهبود شرایط توسعه اقتصادی پایدار کشورهای عضو تلاش می‌کند و برای حذف تدریجی موانع تجاری فعالیت دارد و به منظور همکاری‌های گسترده اقتصادی در بین 10 کشور آسیایی تشکیل شده است که ایران از جمله بنیان‌گذاران آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  25