پارک علم وفناوری یزد و مرکز شهید فهمیده تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

با هدف ارتقای فناوری‌های دفاعی

رئیس پارک علم و فناوری یزد در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با مرکز نوآوران شهید فهمیده استان، اظهار کرد: امضای این تفاهم‌نامه قطعاً موجب بهبود عملکرد موسسات فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا منطقه یزد، در مراسمی، تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری یزد و مرکز نوآوران شهید فهمیده استان به امضای داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد و محمدصادق شاه کرمی، رئیس دفتر شهید فهمیده استان رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای فراهم کردن بستر مناسب و امکانات تحقیقاتی مورد نیاز نوآوران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در اجرای طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه دفاعی به امضای طرفین رسید.

داریوش پورسراجیان با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: به طور قطع امضای این تفاهم‌نامه موجب ارتقای کیفیت عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک در زمینه فناوری‌های دفاعی می‌شود.

محمد صادق شاه کرمی، رئیس مرکز نوآوران شهید فهمیده استان یزد نیز با بیان این که حلقه شرکت‌های دانش‌بنیان را نمی‌توان از دایره تولیدات صنایع دفاعی حذف کرد، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌دانند که بسیاری از تولیداتشان کاربرد دفاعی دارند و باید اطلاعات لازم در این زمینه به آنها داده شود.

بر اساس این گزارش، در این تفاهم‌نامه همکاری، ایجاد زیرساختهای توسعه فناوری دفاعی و انتقال تجربیات طرفین در زمینه راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین مقرر شد در راستای ارزیابی روند اجرایی تفاهم‌نامه، به صورت فصلی جلساتی بین پارک علم و فناوری یزد و مرکز شهید فهمیده تشکیل شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  12  =