آخرین تحولات بازار خودرو از زبان نمایشگاه‌داران

رکود در بازار خودرو همچنان ادامه دارد و خریداران خودروهای صفر تولید داخل از خرید ممانعت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این روزها شاهد رکودی سنگیندر بازار خودرو هستیم؛ به طوری که براساس گزارش‌هایی که از بازار و از زباننمایشگاه‌داران خودرو شنیده می‌شود، خودروهای صفر همچنان خریدار ندارند و اینموضوع و در عین حال رکود بازار، احتمالا تا ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق آماری که از برخی نمایندگی‌های فروش خودروهای صفر داخلیجمع‌آوری شده، در دو ماه گذشته مشتریانی که برای ثبت‌نام خودرو صفر برای مصرف شخصییا سرمایه‌گذاری به این نمایندگی‌ها مراجعه می‌کردند، به طور محسوس کاهش پیدا کرده‌اند؛تا جایی که برخی از نمایندگی‌ها را با رکود در معاملات مواجه کرده است.

از سوی دیگر، رکود تاثیر زیادی در خرید و فروش خودروهای دستدوم داشته است؛ به طوری که نمایشگاه‌داران فروش خودروهای دست دوم نیز از این موضوعناراحت و نگران هستند.

نمایشگاه‌داران می‌گویند به طور متوسط حجم معاملات در بازارخودروهای دست دوم حدود 30 درصد و خودروهای صفر کیلومتر حدود 50 درصد نسبت به سهماه قبل کاهش یافته است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار پراید 131 حدود 20میلیون تومان، سمند LX حدود 30میلیون تومان، پژوپارس بنزین سوز 35 میلیون تومان، پژو206 V8 حدود 37 میلیون تومان، پژو 405 بنزین‌سوز 28.5 میلیونتومان، پژو 405 دوگانه‌سوز 30 میلیون تومان، تندر90 نیمه‌فول 33.5 میلیون تومان وتندر90 فول 37 میلیون تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =