همکاری بلک بری و پی پال به منظور ارائه سرویس پرداخت P2P

شرکت بلک بری (BlackBerry) با همکاری شرکت پی پال، در پروژه ای آزمایشی امکان پرداخت و انتقال وجه از طریق سرویس پیامرسانی گوشی های بلک بری (BlackBerryMessager – BBM) را برای کاربران فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت بلک بری (BlackBerry) با همکاری شرکت پی پال، در پروژه ای آزمایشی امکان پرداخت و انتقال وجه از طریق سرویس پیامرسانی گوشی های بلک بری (BlackBerryMessager – BBM) را برای کاربران فراهم کرد.

بدین ترتیب، کاربران گوشی های بلک بری می توانند با اتصال به پی پال، به دوستان و خانواده خود پول بفرستند و فرایند ارسال و دریافت وجه را از طریق سرویس پیامرسانی گوشی و آیکون PayPal انجام دهند. کافیست کاربران هنگام انتقال وجه، فقط مبلغ انتقال را وارد کنند. نسخه بتای آزمایشی این سرویس، برای گوشی های BlackBerry، iOS و کاربران اندرویدی BBM در کانادا، منتشر شده است و در هفته های آینده نیز به سراسر جهان گسترش می یابد.

این سرویس با افزایش رقابت در بازار، سرویس پرداخت وجه پی پال را مورد استفاده قرار داده و بر مناطق تحت نفوذ این سرویس تمرکز کرده است. هم چنین برای کاربران بلک بری، قابلیت های پرداخت و کار با پردازشگر پرداخت ها نیز به وجود آمده است. عامل اصلی ایجاد این قابلیت ها، همکاری با شرکت های Braintree و Paydiant بوده است.

منبع : http://www.paymentscardsandmobile.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  47  =  51