شرکت Uber گزینه پرداخت Airtel را در هندوستان معرفی می کند

شرکت Uber، در قراردادی با بیهارتی ایرتل (Bharti Airtel)، امکان پرداخت از درگاه وایرلس را برای هندی های دارنده کیف پول الکترونیکی فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک شرکت Uber، در قراردادی با بیهارتی ایرتل (Bharti Airtel)، امکان پرداخت از درگاه وایرلس را برای هندی های دارنده کیف پول الکترونیکی فراهم می کند. کاربران سرویس Airtel Money می توانند حساب های اینترنتی خود را به اپلیکیشن شرکت Uber متصل کنند و هنگام سفرها و در مسیرهای حرکت خود از سرویس پرداخت موبایلی استفاده نمایند. همچنین یک طرح تشویقی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب کاربرانی که برای اولین بار در سفرهای خود از سرویس Airtel Money استفاده می کنند، مبلغ 500 روپیه تخفیف دریافت خواهند کرد.

به موجب بندی از این قرارداد، شرکت Uber، امکان پرداخت با اینترنت پرسرعت درون وسایل نقلیه را برای مسافران، فراهم می کند و این امر از طریق اینترنت 4G Airtel انجام می گیرد و در همه شهرهای هندوستان به وقوع می پیوندد.

آمیت جین، رئیس شرکت Uber در هندوستان در این باره گفت : «شرکت ایرتل، یکی از پیشروان سرویس های اتصال وایرلس می باشد و از این پس شریک مخابراتی ما خواهد بود. به موجب همکاری با این شرکت، ارتباط مورد نیاز برای پرداخت اینترنتی برای صدها میلیون مسافر در هندوستان برقرار خواهد شد.»

همکاری با بزرگترین اپراتور موبایلی هندوستان، گام اخیر شرکت Uber به منظور کمک به رقابت در حوزه سرویس های محبوبی مانند Ola بوده که اخیرا در سری بودجه بندی خود، پیشنهاد بودجه 400 میلیون دلاری داشته است.

در ماه می، شهر حیدرآباد، اولین شهری بود که اقتصاد دیجیتال را آغاز کرد و کاربران توانستند وجه سفر خود را به صورت نقدی پرداخت کنند.

منبع : http://finextra.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1