نخستین «استارتاپ ویکند» چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

ششم تا هشتم آبان ماه؛

رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری استارتاپ ویکند برای نخستین ‎بار در استان با درخواست تیم دانشجویی و همکاری بخش خصوصی و دولتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، دکتر مجتبی بنیادیان در نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری رویداد استارتاپ ویکند شهرکرد با حضور رییس و کارشناسان بنیاد نخبگان، نمایندگان دانشگاه شهرکرد، دانشگاه جامع علمی کاربردی، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، شهرداری شهرکرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزارشد، اظهارکرد: استارتاپ ویکند برای نخستین‌بار در استان چهارمحال و بختیاری با درخواست تیم دانشجویی و همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رویداد استارتاپ ویکند از تاریخ ششم تا هشتم آبان ماه در محل دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

بنیادیان با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری استارتاپ ویکند، گفت: برگزاری این رویداد در استان نباید فقط به صورت نمادین باشد بلکه اجرای آن باید اثرگذار و ادامه‌دار بوده و منتج به کارآفرینی در استان شود.

در ادامه ضمن برنامه‎ریزی مالی و اجرایی لازم، حاضرین نقطه نظرات خود را ارائه و برای همکاری در اجرای این برنامه فناورانه اعلام آمادگی کرد. همچنین بر همکاری سایر ارگان‎ها در اجرای این رویداد تأکید و از گروه برگزارکننده خواسته شد ضمن تلاش برای برگزاری مناسب این رویداد، در مستندسازی و تهیه گزارشات لازم اهتمام ورزند.

به گزارش ایسنا، «استارتاپ ویکند» یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‎شود. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‎ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب‎ها و طراحان گرافیک گرد هم می‎آیند تا طی ۵۴ ساعت، ایده‎هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‎ای را اجرا کند و در نهایت ایده‌‏های برتر انتخاب و معرفی می‏‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =