«برجام» به فرجام شد/صف آرایی مخالفان وموافقان با حربه تهدید

با رای نمایندگان به کلیات طرح:

کلیات طرح مجلس در اجرای برجام اگرچه با رای نمایندگان به تصویب رسید اما حواشی و چالش های فراوانی بین موافقان و مخالفان داشت که در سرنوشت عزت ملی نقش آفرین خواهد بود./وح الله حسینیان در مخالفت با بررسی خارج از دستور این طرح عنوان کرد که جریانی در پشت پرده قصد دارد مجلس را در برابر یک عمل انجام شده قرار دهد؛/با ۱۳۳ رای موافق، ۹۶ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۴۴ نماینده حاضر در مجلس با قرار گرفتن این طرح در اولویت بررسی صحن علنی مجلس موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کلیات طرح مجلس در اجرای برجام اگرچه با رای نمایندگان به تصویب رسید اما حواشی و چالش های فراوانی بین موافقان و مخالفان داشت که در سرنوشت عزت ملی نقش آفرین خواهد بود.

اما در نهایت و بعد از حدود ۴ ساعت مذاکره نمایندگان مجلس و دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام با ۱۳۹ رای موافق، ۱۰۰ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

در جلسه امروز تعدادی از نمایندگان قبل از رای گیری کلیات طرح پیشنهاد رای گیری علنی را مطرح کردند تا رای هرکس بر روی کاغذ و با ذکر نام ثبت شود، به گفته پیشنهاد دهندگان این اقدام می توانست نام موافقان و مخالفان را در تاریخ سیاسی کشور به ثبت برساند اما نمایندگان با این پیشنهاد موافقت نکردند.

قرار است در جلسه روز سه شنبه، نمایندگان وارد جزئیات طرح شده و به بررسی بندهای طرح پیشنهادی مجلس برای اجرای برجام اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =