برپایی نمایشگاه «دستاوردهای خانواده‌ فناوری شریف»

نمایشگاه «دستاوردهای خانواده‌ فناوری شریف» با هدف معرفی دستاوردهای فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برخاسته از دانشگاه صنعتی شریف، در روزهای 26 و 27 آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برترین دانشگاه مهندسی کشور همواره مورد توجه مدیران و تصمیم‌گیران کشور بوده است و چه بسا این افراد خود یکی از اعضای وابسته به دانشگاه صنعتی شریف هستند. توجه به این موضوع از یک طرف و ایجاد یک شبکه یکپارچه از خانواده فناوری شریف و شناسایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های آن، می‌تواند موجب رشد و توسعه ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای گوناگون و اخذ پروژه‌های کلان کشور شود.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، این دانشگاه قصد دارد در همین راستا و با توجه به موفقیت حاصله در نتیجه‌ فعالیت‌های انجام شده توسط استادان و فارغ‌التحصیلان جهت ثروت‌آفرینی و ایجاد شرکت‌های دانشی و فناور، شبکه‌ای متشکل از شرکت‌های فناور برخاسته از این دانشگاه با عنوان «خانواده فناوری شریف» ایجاد کند تا ضمن ارائه خدمات به این شرکت‌ها، به معرفی آنها و دستاوردهایشان بپردازد.

به همین منظور و در اولین گام، «نمایشگاه دستاوردهای خانواده فناوری شریف» که توسط اعضای خانواده شریف (دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و استادان) شکل گرفته و یا مدیریت می‌شوند در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

با توجه به رویکردهای کلیدی دولت در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، این نمایشگاه مورد بازدید مسئولین و متولیان توسعه فناوری و حامیان شرکت‌های دانش‌بنیان کشور قرار خواهد گرفت و فضای مناسبی جهت ارائه دستاوردهای فناورانه شرکت‌ها فراهم می‌کند.

این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای فناوری شرکت‌های دانش بنیان و فناور برخاسته از شریف و با تاکید بر محورهای سلامت، انرژی، محیط زیست، فناوری اطلاعات، نفت و حمل و نقل برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.stfp.sharif.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −    =  91