افزایش محبوبیت تکنولوژی BlockChain

وال استریت گزارش داد;

متخصصین وال استریت معتقدند تکنولوژی BlockChain را می توان در اکثر سازمان های سرمایه گذاری به کار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک متخصصین وال استریت معتقدند تکنولوژی BlockChain را می توان در اکثر سازمان های سرمایه گذاری به کار گرفت.

مطالعات اخیر نشان می دهد؛ در حال حاضر، بسیاری از شرکت ها در زمینه نقد و بررسی این تکنولوژی فعالیت های مهمی انجام می دهند. با توجه به نتایج تحقیقات انجمن گرینویچ؛ با این که تکنولوژی BlockChain با بیت کوین ارتباط دارد، اما این تکنولوژی در دنیای سرویس های متفاوت مالی، محبوبیت روز افزونی کسب می کند.

برای مثال ژوهان پالی چاتا، تحلیلگر BNP Paribas ادعا می کند؛ پلتفرم های سنتی توزیع می تواند منجر به ایجاد اختلالاتی در زیرساخت های مورد استفاده در فرایندهای پس از تجارت شود و این در حالی است که شرکت های Nasdaq OMX، Citi و UBS همگی در حال بررسی پتانسیل های BlockChain برای گریز از این مشکلات می باشند.

نتایج مطالعات نشان می دهد که 94 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند تکنولوژی BlockChain می تواند در سازمان های سرمایه گزاری به کار گرفته شود و نزدیک به نیمی از افراد در شرکت های خود در حال بررسی پتانسیل های این تکنولوژی می باشند.

یافته ها حاکی از آن است که انگیزه های گوناگونی برای استفاده از این تکنولوژی وجود دارد و بعضی از آن ها عبارتند از : کاربردهای متنوع، قراردادها و کاهش مخاطرات. از دیدگاه محصول نیز، بورس و فرا بورس سهام خصوصی، خزانه و وام که به احتمال زیاد دسته بندی های اصلی دارایی هایی هستند که تکنولوژی دفتر توزیع در میان مدت بدست می آورد.

منبع : http://www.thepaypers.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =