فراخوان انتشار مقاله در مجله بین‌المللی «تحقیقات نانوپزشکی»

مجله تخصصی و بین‌المللی «تحقیقات نانوپزشکی» در حال پذیرش مقالات ارسالی برای شماره آغازین خود (زمستان 94) است که مهلت ارسال مقالات برای این شماره نیمه آذر ماه امسال اعلام شده است.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، Nanomedicine Research Journal به صورت فصلنامه الکترونیکی و چاپی توسط انجمن نانوفناوری پزشکی ایران (ISNM) به چاپ خواهد رسید.

تمام مقالات در زمینه‌های پیش‌بینی و پیشگیری از بیماری‌ها، مهندسی بافت، نانو بیوحسگر، حامل‌های عامل‌دار و سیستم‌های دارورسانی هدفمند و همچنین حوزه‌های مرتبط با نانوپزشکی که در بخش اطلاعات مجله به طور کامل ذکر شده، قابل ارسال و بررسی است.

بر اساس اعلام انجمن نانوفناوری پزشکی ایران، برای مقالاتی که برای این مجله ارسال می‌شود، هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت داوری مقالات و انتشار آن دریافت نمی‌شود. همچنین مقالات منتشر شده در این مجله، در وب سایت‌های معتبر Google Scholar, Directory of Open Access Journals و … نمایه می‌شوند.

قالب انتشار در این مجله شامل مقاله‌های پژوهشی، مقاله‌های نقد و بررسی، مقاله‌های به صورت گزارش موردی، مقاله‌های کوتاه و نامه به سردبیر است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجله به نشانی اینترنتی http://www.nanomedicine-rj.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7