رونمایی از CORE BANKING خوارزمی

همراه با آموزش بانکداری متمرکز الکترونیکی؛

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با حضور در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اقدام به ارائه آخرین سیستم هوشمند در عرصه بانکداری الکترونیک نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیستم بانکداری الکترونیکی یکپارچه سیستمی است که کلیه محصولات وخدمات بانکی وعملیات راهبری ومدیریت آنهارا از طریق دسترسی به پایگاه داده‌های مشترک و متمرکز درقالب یک سیستم ارائه می‌کندکه انعطاف پذیری این سیستم ومشتری محوری از ویژگی‌های مهم آن است.

Core banking که در راستای خدمات نوین بانکداری الکترونیک و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه خدمات 24 ساعته در کلیه شعب بانک های سراسر کشور قابل ارائه و اجرا می باشد، هدیه ای است نوین از شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی که در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک از آن رونمایی می شود.هدف از برگزاری کارگاه آموزشی این سیستم در همایش فوق الذکر ، افزایش بهره‌وری عملیاتی، افزایش کارایی و بهره وری منابع انسانی، مدیریت هزینه‌های عملیاتی و نگهداشت و توانایی بیش‌تر در تبعیت و انطباق با الزامات قانونی داخلی و خارجی است.

شایان ذکر است این کارگاه آموزش جامع بانکداری الکترونیک، در روز دوشنبه 21 دی ماه سال 1394، در سالن شماره7  طبقه B1مرکز همایش های برج میلاد تهران، از ساعت 11:15 الی 12:15برگزار خواهد شد.
از تمامی علاقمندان جهت حضور در این کارگاه تخصصی دعوت بعمل می آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  86