رشد بانکداری الکترونیک در ایران تحسین برانگیز است

مدیر بخش آفریقا و خاورمیانه شرکت وینکور نیکسدورف تصریح کرد:

ایران به خصوص بعد از تحریم ها بازاری بزرگ و پرپتانسیل است به خصوص در حوزه فناوری که شرکای خارجی از حضور در آن خوشحال می شوند وینکور نیکسدورف آلمان هم از جمله شرکای تجاری قدیمی است که امیدوار است با لغو تحریم ها روزهای بهتری برای این شراکت پیش رو باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  پائولا گومز، مدیر بخش آفریقا و خاورمیانه شرکت وینکور نیکسدورف در حاشیه نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت ، بازار ایران را بازاری پرپتانسیل و در حال توسعه توصیف و تاکید کرد که شرکت خدمات انفورماتیک (شرکت داده ورزی فرادیس البرز) تنها همکار تجاری وینکور نیکسدورف در ایران است.

او افزود: اولین بار نیست که به ایران آمده ام و تجربه حضور شرکت وینکور نیکسدورف در این بازار به آغاز همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک برمی گردد.

گومز با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک در ایران تصریح کرد: با وجود سنگین شدن سایه تحریم بر سر ایران در سال های گذشته ، پیشرفت بانکداری الکترونیک را علیرغم تمام محدودیت ها تحسین می کنم و این پیشرفت را می توان عالی توصیف کرد ضمن این که می توان گفت این بازار امکان و توان بالایی برای توسعه بانکداری الکترونیک در اختیار دارد و قطعا این توان با رفع قریب الوقوع تحریم ها دوچندان هم خواهد شد.

او برگزاری چنین همایشی را نشان دهنده وجود همین پتانسیل در ایران دانست و تاکید کرد: شرکت ما از این که می تواند بخشی از نیازهای این بازار را به خصوص بعد از رفع تحریم ها تامین کند خوشحال و هیجان زده است چون توان قابل ملاحظه ای در بازار ایران برای انتقال فناوری نوین و محصولات مرتبط با خدمات الکترونیک دیده می شود.

گومزبا تاکید بر این که شرکت متبوعش هیچ نمایندگی و همکار تجاری دیگر جز گروه شرکت های خدمات انفورماتیک  در ایران ندارد گفت:این همکاری از این نظر به شدت حائز اهمیت است چون قدمتی 20 ساله دارد و به عبارت دیگر مهمترین و تنها همکار تجاری ما در بازار ایران همین شرکت است.

او ادامه داد : اگر مشتری ها به محصولات شرکت وینکور و سرویس های مرتبط با این محصولات نیاز دارند باید از فرادیس البرز درخواست کنند تا این محصولات را در اختیارشان قرار دهد.

گومز در خصوص محصولات جدیدی که شرکت متبوعش در پنجمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک ارائه می کند هم تصریح کرد : ما برای معرفی محصولات در این نمایشگاه بازار ایران و نیازهای آن را مدنظر قراردادیم به خصوص با توجه به این که به زودی تحریم ها رفع خواهد شد.

او دلیل انتخاب فرادیس البرز برای همکاری تجاری را مربوط به 20 سال پیش دانست و ادامه داد: توانایی های این شرکت و پتانسیل بالای بازار ایران در طول دو دهه همکاری تجاری انگیزه ای قوی برای تداوم این ارتباط بوده است. در این خصوص نباید فراموش کرد که برای ارائه محصولات بانکی ، سازمان های ارائه دهنده باید از نظر مالی و ارائه سرویس ها قدرتمند باشند و فرادیس البرز  هم در این زمینه از مولفه های لازم برخوردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =