واکنش مهدی جهانگیری به اجرای برجام

پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات و اجرایی شدن برجام در چند روز گذشته، اظهارات مختلفی از سوی چهره های شناخته شده و صاحب نظر اقتصادی شنیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایلنا، یکی از این اظهارات مربوط به مهدی جهانگیری نایب رییس اتاق بازرگانی تهران بود که به عنوان یک چهره مطرح و شناخته شده حوزه اقتصادی در صفحه اینستاگرام خود لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام را به مردم ایران تبریک گفت. در مطلب جهانگیری که تحت عنوان “هوا دلپذیر شد” نوشته شده می خوانید:

هوا دلپذیر شد… وقتی «رئیس دولت تدبیر و امید» برآمده از آرای مردم فرهیخته ایران سربلند اسلامی در صحن سازمان ملل متحد از «موج» سخن گفت، جهانیان پیام ایران برای رسیدن به «جهانی عاری از خشونت و افراط‌گری» را دریافتند و نتیجه آن در ماه‌های بعد در جریان مذاکرات هسته‌ای به نیکی هویدا شد. ایران اسلامی که در سایه درایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مستظهر به حمایت و ایستادگی ملت صبور، شاهد نزدیک‌ترین تعاملات و همکاری‌ها در سال «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» است، اکنون توانسته بر تمامی تبلیغات منفی و تحریم‌های ظالمانه و ضد ایرانی فائق آید و شیطنت‌های بسیاری که در این میان قصد برهم زدن معادلات مطلوب ایرانیان را داشت، همگی به خود عاملان و فاعلان بازگشت؛ . مایه خرسندی تمام ایرانیان است که حقانیت ملت ما بر پایه هنر و قدرت مذاکره قهرمانان هسته‌ای و دیپلماسی کشور اثبات شد و لبخند رضایت بر لب‌های مردم همیشه پیروزمان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5