استفاده از ای تی در فرهنگ سازی برای کاهش مصرف آب

مدير عامل آسان پرداخت در نشست خبري جشنواره گزارش يک نگراني:

مهدي شهيدي بر لزوم توجه به بستر اينترنت و فضاي آي تي تاکيد کرد و افزود: ما به نقش خود در مسائل اجتماعي واقف هستيم و از روش‌هاي مختلف به اين مسئوليت‌ها عمل مي‌کنيم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدير عامل شرکت آسان پرداخت در نشست خبري دومين جشنواره گزارش يک نگراني که به همراه تجليل از عليرضا زرين دست و گوهر خيرانديش صبح امروز چهارشنبه 30 دي ماه  با حضور جمعي از مديران و مسئولين  آبفا و رئيس هيئت مديره شرکت آسان پرداخت و جمعي از هنرمندان و فرهيختگان برگزار شد، گفت: ما تلاش مي‌کنيم تا فرهنگ‌سازي را در حوزه آب ايجاد کنيم اما واقعيت اين است که در حوزه مديريت شهري بايد کارهاي جديدي صورت بگيرد زيرا به طور مثال امروز حتي در شمال شهر ساختماني را نمي‌بينيم که از لحاظ لوله‌کشي و سيستم‌هاي آب‌رساني به گونه‌اي طراحي شده باشد که مصرف آبرا کاهش دهد.
مهدي شهيدي به عنوان بازوي اجرايي اين جشنواره گفت: بر لزوم توجه به بستر اينترنت و فضاي آي تي تاکيد کرد و افزود: ما بايد براي کودکان کار کنيم تا افراد از کودکي بياموزند که به صورت ناخودآگاه در مصرف آب صرفه‌جويي کنند و يکي از بخش‌هايي که مي‌تواند در زمينه فرهنگ‌سازي کمک کند استفاده درست از آي‌تي و اينترنت است.
وي ادامه داد: ما به نقش خود در مسائل اجتماعي واقف هستيم و از روش‌هاي مختلف به اين مسئوليت‌ها عمل مي‌کنيم.

درباره گزارش يک نگراني
وحيد ضرابي نسب قائم‌مقام جشنواره گزارش يک نگراني نيز عنوان کرد: با همکاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دبيرخانه جشنواره دائمي شد و اميدواريم اين جشنواره درسال‌هاي آينده نيز برگزار شود.وي با تاکيد بر اينکه اين جشنواره يک جشنواره مردمي است گفت: ما هيچ اثري را به صورت فيزيکي نمي‌پذيريم و تمامي آثار از طريق اينترنت و يا از طريق نرم‌افزار آپ و يا به روشي که در سايت جشنواره اعلام شده قابل دريافت است.در ادامه برنامه از عليرضا زرين‌دست و گوهر خيرانديش به پاس يک عمر فعاليت در سينما و همچنين تلاش براي گسترش فرهنگ مصرف درست آب تقدير شد. در پايان اين مراسم مهدي دلخواسته، علي نيک رفتار، آرش صادقي به عنوان اعضاي هيات انتخاب بخش عکس و داريوش فرهنگ، ساعد نيک ذات و عليرضا زرين دست به عنوان اعضاي هيات داوران بخش عکس، و همچنين اعضائ شوراي سياستگذاري احکام خود را دريافت کردند.

دومين جشنواره گزارش يک نگراني توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت، شرکت آسان پرداخت (آپ) برگزار مي‌شود و زمان مهلت آثار تا 15 بهمن ماه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سايت ساز می گوید

    بسیار عالی ممنون از مطالب خوبتون

ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5