موسسه اعتباری کوثر در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو کشور

عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب، منجر به آن شد تا موسسه اعتباری کوثر جایگاه دوم شرکت‌های پیشرو از نظر رشد فروش را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب، منجر به آن شد تا موسسه اعتباری کوثر جایگاه دوم شرکت‌های پیشرو از نظر رشد فروش را به خود اختصاص دهد.

شرکت اعتباری کوثر مرکزی با فروش 29 هزار و 720 میلیارد ریالی و در حالی که در رتبه‌بندی قبلی در جایگاه 82 قرار داشت، در رتبه‌بندی جدید با جهش 31 پله‌ای، سکوی 51 را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در هجدهمین همایش شرکت‌های برتر ایران، این موسسه با قرار گرفتن در گروه بانک‌ها و بیمه‌ها موفق شد با رشدی 110 درصدی در فروش خود، جایگاه دوم شرکت‌های دارای بیشترین رشد فروش را از آن خود کند.

دکتر رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با حضور در هجدهمین همایش شرکت‌های برتر ایران و کسب رتبه دوم در میان 10 شرکت پیشرو گفت: این موسسه با تلاش‌های مدیران متخصص و کارکنان پرتلاش خود توانست رتبه دوم را میان10 شرکت پیشرو در زمینه رشد فروش کسب کند.

وی با اشاره به حرکت صعودی و رشد موسسه اعتباری کوثر گفت: برای ایجاد سود و ارتقای خدمتگزاری به مردم، در صدد شناسایی طرح‌های اقتصادی توجیه دار که در راستای تقویت کشور و دولت باشد هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  6  =