قدردانی از بانک کشاورزی در همایش ملی مدیریت نوآوری

همایش ملی مدیریت نوآوری با حمایت بانک کشاورزی و حضور کارآفرینان، کارشناسان، دانش‌آموختگان و سرمایه‌گذاران کشور در شیراز برگزار شد و طی آن با اهدای تندیس از مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همایش ملی مدیریت نوآوری با حمایت بانک کشاورزی و حضور کارآفرینان، کارشناسان، دانش‌آموختگان و سرمایه‌گذاران کشور در شیراز برگزار شد و طی آن با اهدای تندیس از مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی شد.

همایش ملی مدیریت نوآوری در راستای هم‌اندیشی دولت و بخش خصوصی در زمینه کارآفرینی و اشتغال با حمایت بانک کشاورزی در تالار پیام مخابرات شیراز برگزار شد و از بانک کشاورزی، مهمان ویژه این همایش، به دلیل ایفای نقش در اشتغالزایی و خودکفایی جامعه تجلیل شد.

در ادامه این همایش از خدمات مرتضی شهیدزاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در زمینه کارآفرینی با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه قدردانی شد.

در این گردهمایی درباره توسعه و ترویج دانش کارآفرینی، مدیریت کسب و کار، جذابیت‌ها و ریسک‌های سرمایه‌گذاری، شیوه‌های برون‌رفت از ریسک‌های سرمایه‌گذاری، روش‌های جذب سرمایه توسعه و ایجاد جو کارآفرینی، هم‌اندیشی علمی و کاربردی در زمینه بهبود فضای کارآفرینی در کشور در شرایط پسا تحریم و معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات علمی و کاربردی در حوزه‌های مختلف کارآفرینی و کسب و کار بحث و تبادل نظر شد.

بیژن خرم پدر علم تفکر سیستمی ایران، محمدرضا نمازی دارنده مدال شوالیه فروشندگان حرفه‌ای از اتحادیه اروپا، محمدهادی مؤذن جامی نائب رئیس انجمن مدیریت راهبردی ایران و همچنین عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان از سخنرانان ویژه این همایش بودند.
ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =