تقابل شگفت انگیز دو جهان در قاب تصویر

گروهی، تصاویری زیبا از زمین و چشم‌اندازهای آن به ثبت رسانده و عده‌ای نیز عاشق دنیای زیر آب و مخلوقات آن هستند. در این میان عکاسانی نیز عاشق به تصویر کشیدن مرز بین این دو جهان هستند. این بار در شاتر با این گروه همسفر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
به نقل از تابناک عکاسان بسیاری در حوزه‌های مختلف این هنر مشغول به فعالیت‌اند. گروهی، تصاویری زیبا از زمین و چشم‌اندازهای آن به ثبت رسانده و عده‌ای نیز عاشق دنیای زیر آب و مخلوقات آن هستند. در این میان عکاسانی نیز عاشق به تصویر کشیدن مرز بین این دو جهان هستند. این بار در شاتر با این گروه همسفر هستیم.

حتما شما هم تاکنون تماشاگر تصاویر فراوانی بودید که دنیای پیرامون ما را در زیباترین حالت خود، به نمایش گذارده‌اند. تصاویری که شما را مفتون و شیفته‌ی خود کرده‌اند. باید پذیرفت همان اندازه که زمین ما زیبا و دلفریب است، دنیای زیر آب نیز شگفت‌انگیز و تماشایی است. گستره‌ای پهناور و اکوسیستمی غنی که بخشی قابل توجه از کره‌ی خاکی ما را به تسخیر خود در آورده و در عین حال همچنان پر رمز و راز و مجذوب کننده باقی مانده است. به همین دلیل عکاسان فراوانی نیز کمر همت بسته و به تصویر برداری از این دنیای پنهان پرداخته‌اند

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  ⁄    =  23