صدمه به ۱۰۰۰ فرصت شغلی

مدیرعامل یک شرکت تولید و عرضه کننده مبل با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات و مسائل فعالان این بخش از سوی مسئولان و دست‌اندکاران، گفت: ممانعت از فعالیت یکی از مجموعه‌های تولیدی باعث صدمه به حدود ۱۰۰۰ فرصت شغلی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
 به نقل ازخبرگزاری تسنیم، اکبر مرادی اظهار کرد: حدود یکماه پیش پس از طی کردن مراحل قانونی، کسب مجوزهای نمایشگاهی و نیز پرداخت عوارض مربوطه، فعالیت تولیدی خود  آغاز کردیم اما 12بهمن این مجمومه تولیدی توسط شهرداری به وسیله بلوک‌های سیمانی مسدود شده است.
نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی
وی با بیان این‌که علت مسدود شدن این مجموعه عدم پرداخت عوارض 9میلیارد تومانی جهت تغییر کاربری از صنعتی به تجاری عنوان شده است، افزود: پیش از این طی مستندات رد و بدل شده و مطابق ماده 80 قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی ماده 12 همین قانون فعالیت این مجموعه در اماکن غیرتجاری بلا مانع اعلام شده بود.

وی با اشاره به صدور نامه مرکز اصناف و بازرگانان ایران و دبیرخانه هیات عالی نظارت به طرفیت شهرداری،تصریح کرد:شرکت ساماندهی مشاغل که مورد تاکید شهرداری منطقه بوده هم طی ارسال نامه ای فعالیت مجموعه فوق الذکر را بلامانع اعلام کرده است.

وی با قدردانی از مساعدت و همکاری مقامات و مراجع ذی‌صلاح در فراهم آورده زمینه ایجاد اشتغال در کشور، گفت: با توجه به رعایت الزامات قانونی در روند بازگشایی مجموعه، ممانعت از فعالیت آن سبب وارد کردن خسارات جبران ناپذیر و صدمه به حدود  1000 فرصت شغلی می‌شود.

مدیرعامل شرکت هایپر مبل ابراز امیدواری کرد خلاء قانونی موجود در راستای تقویت تولید ملی و اشتغالزایی کشور هر چه زودتر برطرف شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  40  =