متروي تهران به شکلي باور نکردني تميز است

رسانه آمريکايي سي اِن اِن تأکيد کرده است که متروي تهران به شکلي باور نکردني تميز است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازخبرگزاري آريا، در اين گزارش با اشاره به اين که ايستگاه ها و قطارهاي متروي تهران بسيار شلوغ است، آمده است: اما با اين حال، شلوغي مترو که خطوط مختلفي دارد، در مقايسه با ترافيک سنگيني حاکم بر بزرگراه ها و خيابان هاي تهران، کم است.
در اين گزارش با بيان اين که متروي تهران که پر از آثار متعدد و متنوع هنري است، در سال 1998 با سه ايستگاه کار خود را آغاز کرد و اکنون ده ها ايستگاه دارد، تأکيد شده است: در حال حاضر، روزانه بيش از دو ميليون نفر از متروي تهران استفاده مي کنند.
در اين گزارش با اشاره به اين که متروي تهران تا چندي پيش محل فعاليت انبوه دستفروشان بود و از زيتون هاي سبز و سياه گرفته تا بادکنک هاي رنگي در آن فروخته مي شد، آمده است: البته اخيراً از فعاليت دستفروشان مترو جلوگيري به عمل آمده است.
اين گزارش يا بيان اين که در تهران، صحنه هاي فراواني از پدران و مادراني که به همراه فرزندان خود از مترو استفاده مي کنند، به چشم مي خورد، تأکيد شده است: مسافراني که در ايستگاه ها و حتي قطارهاي مترو، مشغول صرف غذا و خوردن تنقلات هستند، از ديگر صحنه هايي است که در متروي تهران، فراوان ديده مي شود.
در پايان اين گزارش با تأکيد بر اين که يکي از ويژگي هاي مهم متروي تهران، اين است که موبايل، نه تنها در ايستگاه ها بلکه در تونل هاي مترو نيز آنتن مي دهد که بسياري از متروهاي جهان فاقد اين ويژگي هستند، خاطرنشان شده است: بسياري از مسافراني که از مترو استفاده مي کنند، داراي وسيله نقليه شخصي هستند اما اعتقاد دارند رانندگي در تهران، باعث اتلاف پول و زمان آنها در ترافيک مي شود و با استفاده از مترو، هم در هزينه و هم در وقت آنها، صرفه جويي مي شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3