آنکارا بار دیگر به خاک و خون کشیده شد+ عکس

یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره در میدان مرکزی شهر موسوم به قیزیل آی (هلال احمر) منفجر شد. در پی این انفجار، دستکم 35 نفر کشته و125 تن دیگر زخمی شدند که حال 19 نفرشان وخیم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصر ایران،  تروریست ها ، پایتخت ترکیه را بار دیگر به خاک و خون کشیدند. یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره در میدان مرکزی شهر موسوم به قیزیل آی (هلال احمر) منفجر شد. در پی این انفجار، دستکم 35 نفر کشته و125 تن دیگر زخمی شدند که حال 19 نفرشان وخیم است.
انفجار به حدی شدید بود که صدای مهیب آن در اغلب نقاط شهر شنیده شد.

 آنکارا بار دیگر به خاک و خون کشیده شد
 
 در حال حاضر نیروهای امنیتی به سرعت منطقه را محاصره کرده و خودروهای امدادی نیز در حال رسیدن به محل وقوع انفجار هستند.

این دومین انفجار در آنکارا در یک ماه گذشته است.  حدود یک ماه پیش نیز انفجار مهیبی نزدیکی مراکز فرماندهی نیروی هوایی، دریایی، ستاد فرماندهی ارتش و مجلس ترکیه رخ داد که طی آن 29 تن کشته و ده ها تن زخمی شدند.

دو روز پیش نیز سفارت آمریکا در ترکیه، به اتباع خود هشدار داده بود که احتمال حمله تروریستی در آنکارا وجود دارد.

هنوز هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است اما گمان می رود اعضای پ ک ک مرتکب این اقدام تروریستی شده باشند. در ماه های اخیر، تنش بین دولت ترکیه و پ ک ک تشدید شده است.

ناامنی های اخیر در ترکیه به ویژه دو انفجار تروریستی قبلی در آنکارا و استانبول، صنعت توریسم این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده و شمار توریست های خارجی به طرز قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  7  =