برگزاری جشن هفتمین سال تاسیس آسان پرداخت در نمایشگاه کتاب

جشن هفتمین سال تاسیس آسان پرداخت در نمایشگاه کتاب برگزار و در آن جایزه بزرگ یک دستگاه خودروي BMWX1ویژه پذیرندگان POS آپ قرعه کشی شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک آخرین جمعه برگزاری نمایشگاه کتاب با سالگرد تاسیس شرکت آسان پرداخت همزمان شده است. به همین مناسبت 24 اردیبهشت ماه ساعت 17 تا 19  مراسمی با حضور بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب برگزار شد و در آن جایزه بزرگ یک دستگاه  خودروي BMWX1ویژه پذیرندگان POS آپ قرعه کشی شد .

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)  با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک اردیبهشت ماه سال 1388 تاسیس شد .
این شرکت با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS) ، کد پرداخت موبایلی( #733* ) و درگاههای اينترنتی (IPG) را کسب نموده و اندکی بعد از اپلیکشن (آپ) رونمایی کرد.

شرکت آسان پرداخت پرشین مفتخر است که در هفتمین سال تاسیس به جامعه  ای چند میلیونی از کاربران خدمات می دهد و همواره در اندیشه توسعه خدمات نوین در صنعت پرداخت الکترونیک کشور است.

آسان پرداخت

عملکرد آسان پرداخت در نمايشگاه کتاب ممتاز ارزيابي شد

همچنین عملکرد آسان پرداخت در نمايشگاه کتاب ممتاز ارزيابي شد.
قائم مقام و معاون اجرايي بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در خصوص پوشش پرداخت الکترونيک نمايشگاه کتاب در گفتگو با ايرنا گفت: شرکت آسان پرداخت طرف قرارداد بانک عامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيش بيني و قول مساعد داده که با زيرساخت هايي آماده کرده تا پشتيباني و نصب 4 هزار دستگاه کارتخوان را در برنامه هاي خود داشته باشد.
شهرام نيا درخصوص ابراز رضايت عملکرد کارتخوان هاي نصب شده توسط اين شرکت گفت: تاکنون گزارشي مبني بر مشکلات در اين سيستم اعلام نشده و همين نشانگر عملکرد مثبت آنهاست. بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران تا 25 ارديبهشت ماه در مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب پذيراي علاقه مندان و دوستداران کتاب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  61  =  68