شرکت بیمه دانا شایسته دریافت لوح تقدیرشد

در نخستین همایش مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، از شرکت بیمه دانا به دلیل مسوولیت پذیری اجتماعی و حمایت از گونه های جانوری کمیاب تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز،در این همایش که روز نهم خرداد ماه جاری در محل برج میلاد با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران و بنگاه های فعال اقتصادی برگزار شد، از ۱۳ سازمان، شرکت و بنگاه اقتصادی که در حوزه مسوولیت پذیری اجتماعی خدمات شایسته ای انجام دادند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد .
در این همایش شرکت بیمه دانا در محور محیط زیست و به پاس نوآوری، تلاش ها و خدمات ارزنده و داوطلبانه ای که در جهت حفظ گونه های جانوری کمیاب{یوز پلنگ ایرانی} انجام داده است، شایسته دریافت لوح تقدیر و تندیس این همایش شد که دکتر رضا جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا، لوح و تندیس مورد اشاره را از دست قالیباف شهردار تهران دریافت کرد .

در لوح تقدیر شهرداری تهران که به امضای قالیباف شهردار تهران، خطاب به دکتر بیژن صادق،نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا نگارش شده ، آمده است: رویکرد مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی، ترویج تفکر کرامت انسانی خدا محور و آژندی برای پیوند اخلاقی نهادهای اقتصادی به سرنوشت جامعه است.

تلفیق رویکرد اجتماعی در کنار جهاد اقتصادی معبری است برای رسیدن به افق های زاینده و بالنده در انقلاب اسلامی و کوشش های جنابعالی در این جهت شایسته تقدیر و ارج است، لذا به پاس مشارکت و مسوولیت اجتماعی جنابعالی و همکاران محترمتان این لوح تقدیر تقدیم می گردد .
گفتنی است : لوح تقدیر مذکور بر اساس رای هیات داوران به تجربه مسوولیت اجتماعی بیمه دانا در محور محیط زیست اعطا شده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  14