رئیس جدید یا سرپرست مرکز آمار در هفته آینده معرفی می‌شود

مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: با توجه به حضور عادل آذر در دیوان محاسبات، رئیس جدید یا سرپرست مرکز آمار در هفته آینده معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
ابوذر ندیمی، مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: با توجه به اینکه عادل آذر رئیس مرکز آمار توانست از صحن علنی مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شود، رئیس جدید مرکز آمار در هفته آینده معرفی می‌شود.

مشاور نوبخت ادامه داد، رئیس مرکز آمار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی انتخاب می‌شود و با توجه به اینکه همین امروز عادل آذر به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شد، تعیین جانشین در روزهای آینده انجام و رئیس جدید در هفته آینده معرفی می‌شود.

این نماینده سابق مجلس گفت: با توجه به این که دکتر آذر عضو کمیسیون برنامه و بودجه بوده است، به خوبی می‌تواند در دیوان محاسبات ایفای نقش کند.

ندیمی در مورد لایحه اصلاحیه بودجه 95 که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه رد شده بود، تاکید کرد، به نظر می‌آید در کوتاه مدت هیچ راهی برای جبران بدهی‌های دولت به پیمانکاران وجود ندارد و دولت می‌تواند اصلاحیه بودجه 95 را در صحن علنی مجلس دنبال کند.

وی افزود، رای منفی کمیسیون برنامه و بودجه یک نظر کارشناسی است و نمایندگان در صحن علنی مجلس باید در مورد این اصلاحیه اظهار نظر کنند.
منبع : تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  88  =  91