تشريح اهداف بانک قرض الحسنه مهر در سال جاري

صمدي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر به منظور ارزيابي عملکرد و بررسي ميزان منابع، مصارف و مطالبات بانکي شعب، از ساختمان سرپرستي و شعب استان خراسان بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر، در اين سفر صمدي از دواير ستادي و برخي از شعب شهر مشهد بازديد کرد و ضمن ارزيابي عملکرد و آمار نسبت مصارف به منابع، رهنمودهاي لازم را بيان داشت.
عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جلسه گردهمايي و هم انديشي کارکنان استان خراسان رضوي که با حضور مسئولين دواير ستادي و روساي شعب برگزار شد شرکت نمود و اهداف بانک براي سال 95 را تشريح کرد.
در ابتداي اين جلسه عدالتي مدير شعب استان خراسان رضوي ضمن خير مقدم، گزارشي از عملکرد استان ارائه و ابراز اميدواري نمود در پايان سال با تحقق اهداف معين شده، گامي شايسته در جهت پيشبرد اهداف عاليه بانک در اين استان برداشته شود.
صمدي با تقدير از تلاش هاي کارکنان  صف و ستاد به نقش آنان در جذب منابع، تعديل مطالبات و توسعه بانک اشاره کرد و با بيان اهداف پيش رو، آينده بانک را در گرو تلاش و همکاري پرسنل دانست.
شايان ذکر است، توکلي مدير امور استان ها و حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي در اين بازديدها، صمدي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران را همراهي نمودند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −    =  86