معرفی ۸۰ طرح اقتصاد مقاومتی در میناب به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات

سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی اظهار داشت: این طرحها شامل بسته بندی خرما ، صنایع تبدیلی ، تولید نشاء ، پرورش قارچ ، تولید مرغ بومی و دام سبک و سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی اظهار داشت: این طرحها شامل بسته بندی خرما ، صنایع تبدیلی ، تولید نشاء ، پرورش قارچ ، تولید مرغ بومی و دام سبک و سنگین است.
وی با بیان اینکه امسال بیش از 27 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی میناب اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: پارسال نیز بیش از 27 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت شد.
سرگرد پاسدار فاطمی تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات به منظور فعالیت در حوزه های خرما ، خشکبار و سبزیجات می توانند به سپاه ناحیه میناب مراجعه کنند.
نامگذاری امسال به تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضرورت عزم ملی برای دستیابی به این مهم را دو چندان کرده است.
مسئولان با فراهم کردن زمینه بهره وری از تمام ظرفیت ها و مردم با تغییر سبک زندگی و مدیریت مصرف می توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.
سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی در قالب 24 بند در تاریخ 29 بهمن سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
شهرستان میناب از قطب های مهم کشاورزی در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =