بلاک چین تا سال ۲۰۲۵ صنعت پرداخت را متحول می کند

نظرسنجی اروپایی

نتایج یک نظرسنجی که با شرکت اعضای شورای پرداخت اروپا انجام گرفت نشان می دهد 90 درصد از شرکت کنندگان معتقدند تکنولوژی بلاک چین تا سال 2025 صنعت پرداخت را متحول می کند.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک؛ نتایج یک نظرسنجیکه با شرکت اعضای شورای پرداخت اروپا (EPC) انجام گرفت نشان می دهد؛ 90 درصد از شرکت کنندگان معتقدندتکنولوژی بلاک چین تا سال 2025 صنعت پرداخت را متحول می کند.

شورایپرداخت اروپا شرکت های تامین کننده سرویس های پرداخت (PSP ها) در اروپا را هدایت می کند و توسعه و یکپارچه سازی این شرکت هاتوسط SEPA (Single Euro Payments Area) انجام میگیرد.

بیشاز یک سوم (36 درصد) از شرکت کنندگان در این نظرسنجی انتظار دارند که تکنولوژیبلاک چین اثر زیادی بر حوزه های متنوع عرصه پرداخت داشته باشد مخصوصا در زمینه هایی کهبلاک چین برای اهداف مشخص به کار می رود. 30 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجیانتظار دارند تکنولوژی بلاک چین برای کمک به راهکارهای جدید پرداخت گسترش می یابد.این در حالی است که 24 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند بلاک چینتاثیرگذاری جامع تر و گسترده تری خواهد داشت.

نزدیکبه 10 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند تکنولوژی بلاک چین هیچ تاثیر قابل ملاحظه ایروی صنعت پرداخت نخواهد گذاشت.

سایموندیکسون، مدیرعامل شرکت BnkToTheFuture.com اعلام کرده استکه متخصصین از تعریف دقیقی که ساتوشی ناکاموتو درباره بلاک چین بیان کرد، آگاهیندارند و تمایلات جدید خود در پایگاه داده ها را با بلاک چین ترکیب می کنند. ممکناست با درک تعریف دقیق این تکنولوژی نتایج تغییر کند و نشان دهد که بلاک چین تاثیربسیار گسترده تری در آینده خواهد داشت.

 

منبع:http://www.thepaypers.com/cryptocurrencies-bitcoin-virtual-currencies/european-poll-blockchain-will-change-the-payment-industry-by-2025/765812-39

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  40