برگزاری همایش سراسری کارشناسان اعتبارات و تسهیلات موسسه کوثر

ششمین همایش کارشناسان اعتبارات و تسهیلات موسسه کوثر با هدف ارتقای دانش، بررسی آخرین آمارها و بخشنامه‌های تسهیلاتی و تبادل اندیشه طی دو روز با حضور جواد فهیمی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل موسسه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی‌پور با اشاره به تعاملات نظام بانکی کشور با سیستم بانکی بین‌المللی اظهار کرد: مشکلات بانکی کشور در تعاملات با بانک‌های خارج از مرزها به لحاظ استانداردهای بین‌المللی توفیقات چندانی نداشته‌ایم و هنوز بر اساس استانداردهای بال 1 عمل می‌کنیم، ولی در بانک‌های خارج از کشور با استانداردهای بال 2 و 3 عمل می‌کنند که باید نظام بانکی کشور به سمت تطبیق فعالیت‌های خود بر اساس استاندارد‌های بال 2 و 3 برود.

قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به منابع و مصارف در کوثر گفت: سهامداران ما به امید سود در موسسه سرمایه‌گذاری می‌کنند، متولی محاسبه قسمت عمده‌ای از مصارف و منابع شما کارشناسان اعتبارات هستید، باید برای آن فکر کنید و راهکار تخصصی و عملیاتی ارائه دهید که بتوان تعادلی بین تسهیلات و پرداخت سود ایجاد کرد.

فهیمی‌پور افزود: باید بین ارائه تسهیلات و سود پرداختی تعادل ایجاد کنید و با کاهش بهای تمام شده و با ارائه طرح‌های تسهیلاتی هدفمند این همایش را مانند همایش‌های قبل پربار و با نتایج خوب به پایان برسانید. وی با اشاره به برگزاری مجمع عادی سالانه موسسه اعتباری کوثر (نوبت دوم) گفت: مطالبات غیر‌جاری می‌تواند بر سود پرداختی هم تاثیرگذار باشد مطالبات به هر دلیلی هم که اتفاق افتاده است باید کنترل شده باشد و برای وصول و کاهش آنها با اعتبارسنجی مناسب برنامه‌ریزی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  8  =