برنامه ریزی برای گسترش شعب خارجی بانک ملی

حسین زاده خبر داد:

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از برجام، فضای فعالیت بازتر شده و بانک های بزرگ جهت همکاری با بانک ملی ایران اعلام آمادگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی، محمدرضا حسین زاده در همایش مسئولان و کارشناسان اداره امور شعب استان مرکزی، خواستار اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی ، صنعتی ، بازرگانی و … جهت بهره مندی از خدمات جدید بین المللی بانک ملی ایران شد و افزود : برنامه وسیعی برای گسترش شعب خارج از کشور داریم و قصد داریم از فرصت های جدید و پیش رو برای ارتقای جایگاه بانک حداکثر استفاده را انجام دهیم.

وی با اشاره به انتظارات گسترده و ویژه مسئولان کشور از بانک ملی ایران ابراز داشت: من آینده بانک را با داشتن همکارانی علاقه مند، تلاشگر و متعصب به کار امیدوارانه می بینم. بانک به تلاش تمامی همکاران نیاز دارد وخوشبختانه با همت و تلاش همکاران طی ماه های گذشته شاهد رشد منابع بودیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران به نقش مهم روسای شعب اشاره کرد و گفت: مسئولان شعب نسبت به همکاران و مسائل آن ها باید حساس بوده و از آن ها مشورت بگیرند. همچنین با تفویض اختیار، به آن ها انگیزه و امید دهند.

وی در پایان خواستار انعکاس خدمات متنوع و گسترده و دستاوردها و اقدامات موثر بانک ها برای مسئولان و مردم شد.

در ادامه سفر مدیر عامل بانک ملی ایران به استان مرکزی، وی به صورت سرزده از شعبه اراک بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار وگفت و گو کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −  70  =