شاخص ترین های صنعت بیمه اعلام شد

همتی با بیان اینکه در این صنعت چهار نوع بیمه شخص ثالث، عمر، درمان و مسئولیت شاخص ترین ها هستند، گفت: اقدامات موثری از سوی بیمه مرکزی در این زمینه آغاز شد و تا پایان سال اتفاقات مهمی در این چهار بیمه رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بعد از برجام مراجعه های زیادی از سوی شرکت های بیمه ای صورت گرفته است، گفت: بزرگترین و نخستین شرکت بیمه اتکایی کشور آلمان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با ایران از بیمه مرکزی برای آغاز مذاکرات دعوت کرده است.

وی در جمع خبرنگاران افزود: مذاکرات با شرکت های بیمه خارجی شروع شده است و طی دو سه ماه آینده نتایج بهتری در این زمینه شاهد خواهیم بود.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت : تاکید ما در کنار جذب سرمایه خارجی ، حفظ و تقویت ظرفیت داخلی بیمه های کشور است بنابراین به سمتی پیش می رویم که قدرت و پوشش بیمه های داخلی برغم ایجاد روابط با بیمه های خارجی را حفظ خواهیم کرد .

همتی با بیان اینکه در این صنعت چهار نوع بیمه شخص ثالث ، عمر ، درمان و مسئولیت شاخص ترین ها هستند ، افزود : اقدامات موثری از سوی بیمه مرکزی در این زمینه آغاز شد و تا پایان سال اتفاقات مهمی در این چهار بیمه رخ خواهد داد.

وی گفت: سیاست بیمه مرکزی توسعه بیمه های عمر است زیرا این موضع ارتباط مستقیمی با رفاه اجتماعی دارد.
دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =