بانک Chase آمریکا اندروید پی را بعنوان پلتفرم پرداخت های خود انتخاب کرد

اندروید پی در صدر

امسال سال بسیار خوبی برای اندروید پی بود. مشتریان بانک Chase آمریکا، گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند، و مردم سنگاپور می توانند ویزا کارت متصل به حساب های خود را به اندروید پی متصل کنند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – امسال سال بسیار خوبی برای اندروید پی بود. مشتریان بانک Chase آمریکا، گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند، و مردم سنگاپور می توانند ویزا کارت متصل به حساب های خود را به اندروید پی متصل کنند.

این کارت ها شامل کارت Freedom، Slate، Sapphire، United Mileage Explorer و کارت اعتباری Hyatt است. با استناد به این گسترش ارتباطات، اندروید پی اظهار داشته که مشتریان بانک های Santander و TSB انگلستان نیز در آینده می توانند کارت های خود را به اندروید پی متصل کنند.

امسال سال بسیار خوبی برای اندروید پی بود. گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند (ANZ) اولین بانکی بود که به سیستم اندروید پی متصل شد. در حال حاضر نیز اندروید پی در انگلستان در حال رشد است. فروشگاه های بزرگ بوتس، ویتروس و استارباکز امروزه به این سیستم مجهز هستند و سیستم حمل و نقل عمومی لندن نیز با این سیستم پرداخت سازگاری دارد (مترو، اتوبوس ها و قطارها).

این سیستم در سنگاپور بعنوان اولین کشور آسیایی راه اندازی شد. سنگاپور به دلیل تعداد بالای کاربران موبایلی و همچنین زیر ساختارهای بسیار پیشرفته این کشور، بعنوان سومین بازار جهانی پس از آمریکا و انگلستان انتخاب شد. با اینکه بسیاری از شرکت ها علاقه خود را به اندروید پی اثبات کرده اند، اما بارکلی کاردز سیستم پرداخت غیر تماسی مختص خود را در پلتفرم اندروید راه اندازی کرده که هیچ ارتباطی با سیستم اندروید پی ندارد.

ترجمه: سرویس بین الملل بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  27