صدور۱۷۰ هزار کارت اعتباری خرید از ابتدای مهرماه

توسط بانک ملی صورت گرفت؛

مدیرعامل شرکت توسعه پیشگامان پویا از صدور حدود ۱۷۰ هزار کارت اعتباری خرید ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی در بانک ملی از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجید شکوهی در یک نشست خبری با بیان اینکه کارت های اعتباری از ابزارهای پرداخت الکترونیک است گفت: کارت های ۳ گانه پیش بینی شده ۱۰،‌ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی قابلیت استفاده تا سقف تعیین شده را دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه پیشگامان پویا (کارت اعتباری بانک ملی) اظهارداشت: با هر بار استفاده از این کارت ها، شارژ دوباره صورت می گیرد و بانک نیز سود خود را دریافت خواهد کرد. پرداخت تسهیلات در این قالب گردشی است و تا زمانی که مشتری نیاز داشته باشد، شارژ کارت های اعتباری صورت می گیرد.

شکوهی خاطرنشان کرد: بانک ملی برای مشتریان امکانی را فراهم کرده که فرد بتواند به ۵ روش بازپرداخت تسهیلات استفاده شده را انجام دهد. یک روش بازپرداخت یکجا و ۴ روش دیگر نیز پرداخت اقساطی تا سقف ۳۶ ماه است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد مشتریان کارت های اعتباری بانک ملی اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند افزود:‌ از طریق کارت های اعتباری قدرت خرید جامعه افزایش می یابد. در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد تراکنش های مالی آمریکا و بین ۲۵ تا ۳۰ درصد در اروپا از طریق کارت های اعتباری است در حالی که این میزان در ایران کمتر از یکصدم درصد است.

رییس هیئت مدیره شرکت توسعه پیشگامان پویا افزود: در حوزه تسهیلات کمتر از ۱۰ درصد معوقات مربوط به تسهیلات خُرد است و کم درآمدها تعهد بیشتری در بازپرداخت تسهیلات دارند. در حال حاضر، پرداخت تسهیلات خُرد در برخی بانک ها متوقف شده و پرداخت ها به سمت کارت های اعتباری پیش رفته است.

به گفته شکوهی، تاکنون ۱۶۰ هزار کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی، ۵ هزار و ۵۰۰ کارت ۳۰ میلیون تومانی و ۳ هزار کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی طلایی در بانک ملی از ابتدای مهرماه صادر شده است.

ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =